Recapitularea lunară AK: iulie 2018

Kate aventuroasă include legături de afiliere. Dacă faceți o achiziție prin aceste link -uri, voi câștiga un comision fără costuri suplimentare pentru dvs. Mulțumiri!

Distribuie pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Partajează pe Pinterest
Partajează pe e -mail

Iulie a fost una dintre cele mai aglomerate și multe luni epuizante din viața mea – dar într -un mod foarte bun! Mi s -a părut că am fost programat până în ultimul moment, dar cu activități atât de numeroase bune.

Aceasta este a treia mea vară la New York. În fiecare an am vrut să am o vară mare, epică din New York – dar în fiecare an sfârșesc să călătoresc o tonă și să nu fac numeroase lucruri. Anul acesta este diferit. Îl trăiesc cu adevărat acum.

Iată tot ce am ajuns în iulie.

Destinații

Christiansted, St. Croix, Insulele Virgine din SUA

New York, Montauk, East Hampton și Amangansett, New York

Cleveland, Ohio

Jersey City, New Jersey

Destinația preferată

Nu este nimic asemănător cu vara în oraș … iulie este vorba despre New York.

Repere

Mulți vizitatori în această lună. Mama a venit câteva zile la începutul lunii, prietena mea Alexa a venit la mijlocul lunii, iar prietena mea Cailin a venit la începutul și la sfârșitul lunii.

O zi ideală în St. Croix. Luna a început cu ultima noastră dimineață în St. Croix și, probabil, cea mai frumoasă zi dintre toate! A fost bine să stai pe plajă și să bei în acele brize din Caraibe.

O vizită distractivă la Cleveland. Am fost întotdeauna curios de Cleveland, dar nu am avut niciodată un motiv să merg, așa că am fost recunoscător să am ocazia să vizitez! Am fost uimit în special de scena alimentară și de ofertele culturale. Așteptați -vă în curând la o postare completă pe Cleveland!

Prima mea excursie de weekend la Hamptons. A fost foarte distractiv, cu câteva petreceri grozave … dar un pic ciudat. Dollar pentru dolar, cred că este posibil cea mai proastă valoare pentru locul de bani pe care l -am vizitat vreodată, dar încă m -am distrat de minune și mi -a plăcut să o experimentez dintr -o perspectivă culturală. Oamenii care participă, cum acționează, ce poartă, locurile în care merg. Mă întorc complet!

Văzând vine de pe Broadway. Doamne, mi -a plăcut acest spectacol. Este probabil cel de -al doilea spectacol preferat după Hamilton!

Vino din departe spune o poveste care a fost practic necunoscută până destul de recent – pe 11 septembrie, când spațiul aerian al SUA a fost închis, 38 de avioane au fost deviate către micul oraș extraordinar Gander, Newfoundland, timp de câteva zile. Deși a fost o perioadă înfricoșătoare și confuză, orășenii și -au deschis casele și inimile acestor străini și s -au format astfel numeroase prietenii. Musicalul spune poveștile reale ale mai multor localnici și „oamenii avionului”.

Recomand acest spectacol extrem de mult – este dulce, plin de inimă, iar muzica este minunată. Când este vândut, puteți obține bilete în cameră pentru aproximativ 27 de dolari-și pentru că este o piesă de 100 de minute cu un singur act, este una dintre alegerile mai bune de văzut în timp ce stai în picioare.

Primul meu acoperiș la 4 iulie. Aștept de ani buni (atât în Boston, cât și la New York!) Pentru a avea un prieten cu un acoperiș pentru a vizualiza artificiile! În cele din urmă, luna aceasta, o prietenă s -a mutat într -un loc din East Village, cu o priveliște minunată și m -a invitat cu drag să văd artificiile. A fost remarcabil.

O legendară cu 10 stopuri de înghețată. Prietenii mei și cu mine ne -am dus la toate cele 10 saloane de înghețată ample dealuri într -o singură zi și am mâncat înghețată din ele. Se numește clubul Hillionaires și, dacă mergeți în fiecare locație într -o singură zi (cu dovadă), vă oferă o tonă de swag. Cea mai semnificativă surpriză a mea a fost cât de ușor a fost să mănânci 10 înghețate într -o singură zi! A fost o explozie și abia aștept să scriu o postare completă despre experiență.

Vizitarea conacului Rosé. Îmi place tendința muzeelor pop-up făcute pentru Instagram! Rosé Mansion este o serie de fundaluri de distracție intercalate cu degustări de vinuri roșii. Toți cei de acolo erau îmbrăcați la Nines și îmi sunt recunoscătoare prietenilor mei și m -am îmbrăcat pentru ocazie.

Vizitarea muzeului din 11 septembrie pentru prima dată. În timp ce vizitez memorialul des, cred că odată a fost suficient pentru muzeu. Sunt recunoscător că m -am dus, dar a fost o experiență intensă și nu cred. De asemenea, m -a deranjat să văd cât de numeroși adolescenți plictisiți au trimis mesaje acolo.

Întâlnirea cu o fetiță nouă dulce. În sfârșit, am întâlnit fetița de două luni a prietenului meu. Este minusculă, zâmbitoare și îi place să -și mănânce mâinile. Este destul de mult un văr al copilului, despre care am mai scris aici, și a fost atât de bine să stea cu ambii bebeluși împreună! Au ținut chiar mâinile fără să solicite !!!

Alte momente distractive cu prietenii: făcând o mâncare de mâncare Instagramable cu Cailin (Love the Sushi Donut la Poketeria!), Vizionând finala Cupei Mondiale la barul meu local (și să mă dezlănțuiesc cu toată lumea când a pierdut satelitul), făcând o sărbătoare de sâmbătă seara de a vedea zgârie -nori cu un grup de prieteni, sărbătorind ziua de naștere a prietenului meu Matt pe feribotul Staten Island și multe altele.

Provocări

O experiență oribilă în Hamptons. Vă voi oferi elementele de bază: am făcut niște prieteni noi; Ne -au invitat la casa lor în acea noapte, unde ne -am distrat de minune; Anullnull