Koh Phangan, Thailanda – Living the Island Life

Ultima noastră zi în Yangon a fost petrecută agățată, recuperată din călătoria noastră cu autobuzul peste noapte, făcând un pui de somn și discutând cu alți călători. Am avut ultimul nostru ceai minunat, samosas și mâncăruri cu tăiței și am fost plecați la 5:00 dimineața a doua zi dimineața la aeroport. Am dormit multe dintre călătoriile cu avionul și am împărtășit un taxi către Khao San Road cu un cuplu german.

Am avut sentimente amestecate cu privire la afirmarea la revedere de la Myanmar. A fost una dintre cele mai tradiționale, organice și neatinse țări la care am fost, cu câteva dintre cele mai prietenoase, mulți oameni autentici pe care i -am întâlnit vreodată. Cu toate acestea, după ce nu am mai văzut o picătură de nisip în peste 3 luni și după ce am înghețat frig de 2 din acele luni, am murit să ne așezăm pe o plajă.

Ardea fierbinte în Myanmar, aproximativ 30 de grade, cu toate acestea era o căldură uscată … fără plajă la vedere. Aterizarea în Bangkok este, ca întotdeauna, ca să mergi într -un perete gros de aer umed și umed. Pielea noastră a fost imediat hidratată, pasajele noastre nazale s -au curățat și părul meu a sfârșit să fie imediat ondulat. Pentru că am fost de nenumărate ori în oraș și am făcut toate cele mai bune lucruri de interpretat în Bangkok (și pentru că eram atât de nerăbdători pentru mare și nisip!) Am petrecut doar o noapte în orașul de finanțare.

Respectând cu ziua în care am fost plecați pe insula Koh Phangan. Aceasta este una dintre cele mai proeminente zone de backpacker din Thailanda, înțelese pentru „partidul său de lună plină”. Ei bine, de fapt, se înțelege pentru petrecerile sale de jumătate de lună, full-moon și shiva-moon. Practic, dacă luna este afară, există o petrecere!

☞ Vezi și:

Cele mai bune lucruri de interpretat în Bangkok – Top 13 nostru!

Lucruri de efectuat în Chiang Mai – nu ratați aceste 17 lucruri

Backpacking Thailanda – Ghidul de călătorie suprem

Locuri în care să mergi în Thailanda – primele 15 alegeri ale noastre

Lucruri de efectuat în Thailanda – acestea sunt primele 25!

Lucruri de efectuat în Pai

Sărbătorile constau în dansuri, băuturi, muzică (transă, casă, rave – muzică pe care îl urăsc) și pentru a alimenta cele 30 de ore de debauchery? Medicamente – viteză, ciuperci, buruieni, extaz, cocaină sau gaz chicotitor. Chiar dacă sărbătoarea lunii pline este unul dintre lucrurile de top pentru a concerta în Koh Phangan, am evitat intenționat în ceea ce privește insula în trecut. Cu toate acestea, am auzit că există plaje superbe chiar aici și ne -am gândit că ar trebui să venim să vedem despre ce este vorba.

Daroiere se îndreaptă spre o scufundare – Haad Rin

Ne -am urcat în autobuzul superb peste noapte de la Bangkok la Surat Thani, am dormit pe o bancă timp de aproximativ 2 ore până la 7:00 am când ne -am urcat pe un alt autobuz pentru a ne duce la dig. Ferry -ul s -a arătat și am făcut excursia cu 4 ore pe barca pe insula noastră selectată. Am fost plăcut uimiți când ne -am prezentat la Koh Phangan.

[widget id = ”Shortcodes-ultime-5 ″]
Aceasta nu a fost insula nebună despre care auzisem atât de multe, nu? Era liniștit, plajele erau practic goale și abia erau turiști care se plimbau. Mai târziu am descoperi că oamenii vin din jurul Thailandei și nu numai pentru săptămâna care înconjoară luna plină. Se pare că există de obicei între 20.000 și 30.000 de oameni pe plajă! Nebun. Presupun că vom descoperi dacă acest lucru este adevărat în această seară.

Privind înapoi la bungalourile farului

Stăm la Bungalourile Farului și este perfect, absolut ceea ce căutam. Se găsește în punctul de sud al insulei, așa că avem o vedere neobstrucționată asupra mării și a insulei vecine Koh Samui. O briză plăcută suflă în coliba noastră noaptea pentru a ne minunați în timp ce dormim.

În spatele colibului se află jungla groasă, casă la maimuțe, șerpi, șopârlele de ecran, geckos, milipede, păianjeni și broaște – asta este tot ce am văzut … până acum. Ne -am petrecut numeroase zile exersând yoga noastră, lăsând în hamacuri ascultând muzică și citit. Chiar peste un mic pod este o plajă care este practic pentru noi înșine, numită Leela Beach. Apa este limpede, nisipul este alb, iar bătrânul gol care face yoga nu are preț! Unele lucruri nu ar trebui să fie făcute dezbrăcate.

Avem de ales să stăm pe plaja respectivă sau, putem merge pe jos aproximativ 10 minute și să fim unde este toată acțiunea – Haad Rin (Sunrise Beach). Acolo se întâmplă toate barurile, restaurantele, magazinele și sărbătorile. Suntem de fapt (în opinia noastră) în cel mai bun loc. Destul de aproape pentru a opta pentru o băutură dacă vrem, oricât de mult este suficient de departe încât să simțim că suntem complet retrași și pe propria noastră insulă personală.

Plaja Leela
Plaja de la Haad Rin este una dintre cele mai frumoase pe care le -am văzut. Nu există o singură stâncă, coajă sau bucată de alge marin în apă, nisipul este alb pur și gradientul de la țărm înApa este o pantă bună stabilă. Am petrecut numeroase zile acolo aruncând în jurul unui frisbee, jucând mingea de paddle și volei pe plajă cu alți călători … oh, și având și niște beri.

Alte zile au fost petrecute în croazieră în jurul insulei pe o motocicletă văzând alte plaje și orașe, ceea ce a verificat doar că stăm în cea mai bună zonă de pe insulă. Alte zile au fost petrecute la pescuit cu pescari thailandezi de pe stânci cel mai bine în fața pensiunii noastre. Folosind calmarul ca momeală, cu toate acestea, din păcate, a prins doar pește mic.

Nick Pescuit la apusul soarelui
În timpul serilor, ne -am dus la restaurantul nostru preferat thailandez (restaurantul meu amic) și am încercat numeroase mâncăruri tailandeze gustoase diferite, vizionând terminarea twirler -urilor pe plajă, savurând un pahar sau două de vin roșu pe balconul nostru sau filmele de vizionare. Într -o noapte, plaja de lângă noi, Leela Beach, avea un grătar cu fructe de mare. Au fost 10 dolari de persoană, ceea ce a trecut cu mult peste planul bugetului pentru cină, așa că ne -am îndepărtat. Am ales apoi să ne întoarcem și să ne dăm seama ce am obținut pentru acel preț. Ei bine, s-a dovedit că a fost un bufet cu toate fructe de mare proaspăt prinse! Am fost atât de șocați. Aveam un pește alb de snapper alb, 2 fripturi groase de ton, 4 fripturi de barracuda, 12 creveți, 2 cartofi coapte, salată de cartofi și salată ecologică. A fost cea mai bună ofertă vreodată.

Motocicleta noastră pentru ziua respectivă
Timpul nostru chiar aici pe Koh Phangan este (din păcate) în ceea ce privește un sfârșit. Vom fi chiar aici de practic o lună. Timpul zboară când te relaxezi. A fost atât de răcoritor să rămâi pus pentru o dată. Ne place să călătorim, să ne mișcăm și să vedem lucruri diferite, cu toate acestea, după ce am făcut asta timp de 13 luni, am fost pregătiți să despachetăm rucsacurile și să fim stabiliți un pic.

Ne urcăm într -o barcă înapoi la Surat Thani pe 10 martie, apoi un autobuz peste noapte de acolo până la Kuala Lumpur, în Malaezia. Va fi o călătorie lungă, cu toate acestea ne place Kuala Lumpur și așteptăm cu nerăbdare să costuri câteva zile acolo înainte de a zbura în Filipine.

Imi place? Ia! ?

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru implică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru și cumpărați de la acești comercianți.